2016. május 7., szombat

Epres mascarpone krém

Lemértem, pont nyolc percbe telt elkészíteni eper mosással, tisztítással, habveréssel, mindennel együtt. Nem én találtam fel a spanyol viaszt, de ez a tejszínes mascarpone krém a gyengém, megmutatom, hátha van még, aki nem ismeri.


Hozzávalók 4 személyre:

25 dkg mascarpone
2,5 dl zsíros tejszín
5-6 db édes keksz
porcukor
eper
menta levelek

Elkészítés:

Az epret megtisztítjuk, leszárítjuk. A tejszínt ízlés szerinti mennyiségű porcukorral felverjük, hozzákeverjük aszobahőmérsékletű mascarponét. Ízesíthetjük vanília kivonattal, nem fog rajta rontani.
A pohár aljába szórunk egy kevés összetört kekszet, mehet rá 2-3 szem apróra vágott eper, tetejére a hab, ismét eper, majd a menta levélkék. Én bazsalikomot használtam, mert egyrészt ez volt itthon, másrészt imádom az eper-bazsalikom párost.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése