2016. április 10., vasárnap

Segítsüti 2016 tavaszán

Veterán Segítsütis vagyok, 2009 óta, az első fordulótól veszek részt a jótékonysági akciókban.  Az első forduló büszkesége az volt, hogy a vigaszágakkal együtt az én meggyes-mákos rácsos pitém hozta a legtöbbet a konyhára: konkrétan 68.000 forintot.
Tartozom egy vallomással. Én nagyon szeretem a Segítsütit. Remek a ráhangolódás, annak kitalálása, hogy mit süssek, a megvalósítás, és az akció is szuper, tele van izgalommal, drukkal, főleg az utolsó egy órában.  Így aztán nem volt kérdés, hogy ismét ringbe szállok. Annyi a változás, hogy - átmenetileg vagy végleg? ki tudja? - szakítottam a meggyes-mákos vonallal, és most egy igazi nagyágyút szeretnék bevetni, hogy hozzájárulhassak a Démétér Ház támogatására fordítható összeg növeléséhez. Ebben az évben ők a támogatottjaink, gyógyszeradagoló pumpákat fogunk vásárolni a befolyt összegből, ami a daganatos betegségben szenvedő gyerekek gyógykezelésénél roppant fontos eszköz.

Ez a nagyágyú pedig nem más, mint az egyszerűségében nagyszerű Pavlova torta. Tojásfehérje, porcukor, vanília, tejszínhab, és sok-sok friss gyümölcs. Semmi más nem kell a mennyei élvezethez. Remélem, a fotó is megerősíti, milyen őrületesen finom ez a torta. Kívül roppanós, belül krémes, a mascarponéval kevert tejszínhab a gyümölcsök alatt kihangsúlyozza az eper, málna és áfonya ízét. Szóval a licitnyertes egészen biztosan nem bánja meg majd, ha ezt a tortát választja.


Licitálni a Segítsüti oldalán lehet, egy egyszerű regisztráció szükséges hozzá mindössze. A licit minden süti esetében 1.000.- forintról indul. Az árverés 2016. április 11-14. között zajlik, a képzeletbeli kalapács 2016. április 14-én, csütörtökön 16.00 órakor csap le a pulpitusra.

Licitre fel, fogjunk össze ismét, hogy a süti megint segíthessen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése