2014. november 4., kedd

Kell egy kis áramszünet...

Bizony, időnként mindenkinek. Úgy alakul az élet, hogy hamarosan vissza kell szoknom kicsit a műhelyben töltött időhöz is, nem mintha ez valóságosan a "kell" kategóriába tartozna, sőt! Imádok a műhelyben dolgozni, csak sajnos az utóbbi két évben erre a pénzkereső foglalkozásom miatt kevés - mondjuk ki: nulla - lehetőségem volt. De most befutott több megrendelés is, és azt a döntést hoztam, hogy ha és amennyiben erre szükség van - a nap nekem is csak 24 órából áll, minő fájdalom! -, akkor a munka rovására fogom ezeket a megrendeléseket megalkotni. Furcsán hangzik, hogy a munka rovására fogok festeni, de a festés nekem egyáltalán nem munka, még akkor sem, ha éppenséggel pénzt kapok érte.
Úgyhogy a műhely-re-hangolódás során összedobtam ezt a filléres kis DIY projektet - micsoda divatos szó mostanság... 


Hozzávalók:

1 nagy méretű konzervdoboz
a doboz méretének megfelelő zsákvászon (én kres vásznat kaptam)
pamut csipke
dekupázs ragasztó
sablon
akril festék

Elkészítés:

- A konzervdobozt megtisztítottam, belső részét befújtam fehér akril festék spray-vel, hogy tartósabb legyen.
- A vászonból csíkot vágtam, melynek szélességét a doboz magassága, hosszát a doboz kerülete+0,5 cm adta.
- A vásznat megmintáztam a sablonnal és az akril festékkel. Nem volt itthon textil festékem, ezért használtam akrilt (Pentart termék), de mivel nem szándékozom mosni az elkészült darabot, nem kell attól sem tartani, hogy a minta kimosódna a vászonból.
- Amikor a minta megszáradt, dekupázs ragasztóval bekentem a dobozt is, a vásznat is. Ez utóbbinál ügyeltem, hogy a ragasztó ne áztassa el az anyagot, ne üssön át rajta.
- Óvatosan, a széleknél precízen illesztve felragasztottam a vásznat a dobozra. Hagytam megszáradni.
- A fenti módszerrel felragasztottam a csipkét is.

Ráfordított idő: 40 perc, száradásokkal együtt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése