2015. június 18., csütörtök

Kitchen Aid inda hauz

Igen, ez a nap is - jnius 8. - eljött az életemben. Lett egy Kitchen Aidem. Biztosan sokan vannak, akik nem értik, mit kell ezen örömködni, meg azt se nagyon vágják, hogy mi ez a felhajtás e körül a gép körül. Készséggel elismerem, van ennek egy mesterséges hype-ja, de azt is meg kell mondanom, nem alaptalanul. Ez a gép erős. Ez a gép megbízható. Ez a gép generációkat szolgál ki. Ez a gép kézreálló. Ez a gép nagy teljesítményű. Ez a gép praktikus. És végül, de nem utolsó sorban: ez a gép szép!


És igen, ez a gép drága. Magyarországon nagyon drága, jóval többért lehet hozzájutni, mint más európai országokban. Ezért aztán sok évi vágyakozás után elhatároztam, hogy utánanézek, hogyan lehetne részletre megvásárolni, mert azt nem tartottam elképzelhetőnek, hogy egy ilyen nagyértékű gépet senki ne akarjon részletre adni. A Média Marktban van is erre lehetőség, van olyan konstrukció is, ahol nem olyan rémisztően magas a kamat. Itthon megbeszéltük, születésnapom is volt, átgondoltuk, és úgy döntöttünk, legyen nekem egy ilyen. Már a lehetőségtől is boldog voltam, de az álom valóra váltása még messzinek tűnt, ha nem is annyira messzinek, mint mondjuk egy hónappal ezelőtt.  De persze a dolgot megosztottam a barátnőmmel, aki megígérte, hogy körülnéz külföldön, arrafelé, ahol él, hátha az áfatartalom eltérése okán olcsóbban is hozzá lehet jutni a géphez. Én is megnéztem osztrák, belga oldalakat, és nem akartam hinni a szememnek, Belgiumban például találtam egy alapgépet, alig valamivel többért, mint a hazai ár feléért. Ausztriában is jelentősen kedvezőbb áron lehet hozzájutni, és egy bécsi kirándulás sem utolsó mulatság. Ebben a mederben csordogált a megoldás, egészen addig, amíg fel nem gyorsultak az események, ugyanis a fent említett barátnő - áldassék! - néhány nappal később oda nem dobott egy linket az orrom elé, hogy akkor most itt a lehetőség, jó áron talált egy piroskát nekem. Oké, mondtam, szuper, de erre nem vagyok felkészülve anyagilag, hiszen részletre való vásárlásban gondolkoztunk. De mivel a készlet meglehetősen gyorsan apadt, dönteni kellett. Valójában ő döntött helyettem, de nem bánom egyáltalán. A megrendeléstől számított egy héten belül - 8 nappal a vállalt határidő ELŐTT - a konyhámban üdvözölhettem a szépséget. Ennek már több, mint egy hete, de még mindig nem hiszem el, amikor a konyhában rápillantok a sarokban szerényen meghúzódó gépre, hogy ez az enyém. Pedig de... :)
Elsőre egy klasszikusnak számító Viktória tortát sütöttem meg, a recepttel hamarosan jövök, bár képet nem prezentálok hozzá, higgyétek el, jobban jártok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése